Своєчасне проведення профілактичних, або ремонтних робіт забезпечить надійне і безперебійне функціонування систем безпеки. Навіть незначні збої, несправності можуть становити загрозу для збереження майна і життя людей. Регулярний моніторинг стану, обслуговування пожежної сигналізації повинен виконуватися відповідно до інструкцій по експлуатації комплексу.

Основні види сервісного контролю

Коректність роботи обладнання багато в чому залежить від якості проведення сервісних заходів. Існує два основних види технічного обслуговування пожежної сигналізації:

  • гарантійне;
  • профілактичне.

Гарантійне ТО не поширюється на випадки неправильного використання. Важливо уникати механічних пошкоджень ліній, затоплення, різких перепадів напруги в мережі. У більшості випадків гарантійний сервіс надається терміном на один рік.

Профілактичне ТО проводиться планово, або разово. Можливо також підписання договору на етапі установки пожежної сигналізації про проведення регулярних заходів контролю, вивчення технічного стану. Перевірки працездатності лінії в звичайному режимі здійснюються щомісяця.

Разові варіанти сервісу передбачають виклик майстра на власний розсуд. Слід враховувати, що краще попередити виникнення несправностей, ніж згодом здійснювати дорогий ремонт і заміну несправних елементів.

Загальні сервісні заходи

Фахівці компанії виконують роботи будь-якої складності у відповідності з встановленим регламентом:
  1. Ретельний зовнішній огляд конструкції. Очищення обладнання.
  2. Заміна пошкоджених деталей, або ділянок.
  3. Обстеження зон кріплень і зчленувань.
  4. Працездатність звукових і світлових ефектів, індикацій.
  5. Вивчення технологічності оснащення і корекція опцій програмного забезпечення.
  6. Аналіз роботи в режимі відключення основного джерела енергопостачання, перевірочне введення в експлуатацію блоків живлення.
  7. Створення умов для імітації спрацьовування датчиків.
  8. Замір показників напруги, сили струму, напруги, порівняльний аналіз.
  9. Визначення опору ізоляційного покриття.
  10. Заміна, або ремонт несправних деталей.

Сервісний регламент також передбачає ведення журналу обліку з проведення планових профілактичних процедур. Кваліфіковані фахівці нададуть інформацію про стан ПС, технологічних можливостях поновлення, рекомендації та правила використання комплексу.

Фактори цінової політики

Вартість обслуговування пожежної сигналізації залежить від складності, виду і конфігурації оснащення. Враховується також масштабність і конструктивні особливості. Гарантійний сервіс, в разі коректного використання, проводиться безкоштовно. Розрахунок необхідних фінансових витрат виконується при складанні кошторису. Основними показниками виступає площа і складові деталі.

Підсумкова вартість може змінюватися в залежності від декількох факторів. Враховується термін експлуатації, технологічність приладів, кількість модулів, необхідність заміни елементів комплексу. Знизити вартість ТО можна при укладенні довгострокового договору на послуги з фіксованою сумою оплати, або при сервісі в комплексі з іншими системами безпеки.

Проведення планових заходів з перевірки коректності функціонування протипожежного сигнального обладнання, забезпечить тривалу, надійну і безперебійну експлуатацію устаткування.

Залишити заявку за тел .: (099) 128-79-51

Замовити комплексне обслуговування пожежної сигналізації